Wednesday, April 15, 2015


I have just returned from a trip to Prague where my friends and I spent some time in the city before going to the International Quilt Show there. I saw many different things there! Here are a couple of quilts that were on display. They are made by a woman in Isreal.They are hand dyed and caught my eye!
Our greens are now ready and I have included the new colors in the posting so you can see what we have done.  Now we are going to work on makeing more shades of purple!

 
Ich bin gerade von einer Reise nach Prag zurückgekommen, wo meine Freunde und ich einige Zeit mit der Stadtbesichtigung verbracht haben, bevor wir die Internationale Quilt Show besuchten. Hier sind ein paar Patchworkdecken , die ausgestellt wurden. Geschaffen wurden sie von einer Frau aus Isreal. Sie waren handgefärbt, was meine Aufmerksamkeit erregte!
Unsere Grüntöne sind nun fertig, und ich habe die neuen Farben in diesen Post Entsendung eingefügt. Unser nächstes Farbprojekt wird Lila sei!




No comments:

Post a Comment